Photoshoot

 

Igår skulle jag, P & Kristall gå och handla lite grejer till henne i en djuraffär som Matilda tipsade om. Tyvärr hade de stängt en kvart innan vi kom dit, då blev jag sur. Vi skulle nämligen köpa en massa grejer till henne bla ett halsband eftersom att hon skulle fotograferas idag. så jag köpte ett människohalsband på rean på ur&penn istället, kostade typ 30 kronor.
Men sen blev fotografen sjuk och fick ställa in så nu blir det ingen fotografering.
Men det gör ingenting, vi bokar bara in en ny ! måste bara hinna ta valpbilder innan hon blir för stor =)

Kommentarer
Postat av: Nora Fazel

Ah, läcker! vill också ha sånt halsband fast i typ vitt... (haha, vettefan varför jag berättar det:P)

Peace and love

2010-01-17 @ 16:50:31
URL: http://noraafazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback