Långpromenad och inköp

Idag var jag, sambon & lilla kristall ute på en riktigt långrunda. vi gick i en helt ny park där vi blandannat gick förbi en hel skolklass (årskurs 1 skulle jag tippa ) det var helt sjukt hur mycket "aaaw" & "vad söt" & "hur gammal?" Det var nästan som en kör, borde ha filmat det ! Det roliga var att det var pojkarna som var mest intresserade :p
Sen blev det en liten runda in på vacker tass på mobilia här i malmö. Blev lite tuggsaker, godis & ett valpshampoo. Var tvungen att köpa shampoo eftersom att jag är livrädd att hon ska rulla sig i bajs och att jag inte ska ha shampoo hemma :p flaskan vi köpte var enorm, kommer nog räcka i typ 5 år :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback