Hundtoa

Jag hatar regn o kyla, så jag tänker inte gå ut med hunden om det är kallt eller blåser eller så.
så jag har gjort en typ "bajamaja" till henne idag, lite glamourösare såklart vem vill ha en ful hundtoa liksom ? Så jag har köpt en låda som jag kan sätta ner henne i när jag inte orkar gå ut med henne så får hon stanna där i tills hon gjort sina behov.
Nej, jag är inte det minsta seriös. Jag har köpt en ful liten låda för 5 kronor på ikea där jag ska ha kristalls grejer i, men hon ska absolut inte göra sina grejer i den. (jag kommer gå ut med henne jag lovar) Men en papplåda är inte kul att ha framme så jag drog fram både sax o lim och satte igång
Ful låda för 5 kronor.
lådan kläddes med rosa-metallic presentpapper från rusta som kostade typ 14 kronor ?
hade en massa rosafluff, typ som mini fjäderboor som jag köpt till en fotografering förra året.
så det åkte också upp på lådan :)
Den färdiga lådan, glamorama !
Skulle inte förvåna mig om jag sätter på lite mer grejer med tiden men just nu får det räcka så här :)

Fancyschmancy toa eller hur ? ;)
/ F

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe blev ju fint :) jag behöver också köpa nå lådor, typ förvaringsboxar. tänkte göra det idag, men det fanns bara jättestora kvar :( sen tänkte jag också, precis som du, "pimpa" den/dem lite ^^ fast med typ klistermärken/stickers. samlade på sånna när jag va liten och nu kanske de äntligen kommer till användning x)

2010-01-05 @ 23:47:20
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: sara

jätte fin låda:)

2010-01-07 @ 04:56:43
URL: http://funnyfarm.se
Postat av: Emma

sv: hehe vykort? första gången jag har hört om det ^^ jag samlade på kapsyler också, hade flera tusen 10 000 - 15 000 st. hehe vi har kvar allt också, lite roligt ^^ vet inte vad jag ska göra med dem bara xP

2010-01-07 @ 16:58:30
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: Becca

Sv: :) Tack själv. Ja, han är världens busigaste. Åh, vad roligt! Hoppas att allting går bra när ni ska hämta den lilla sötnosen :)

2010-01-07 @ 17:15:12
URL: http://mollies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback