Snö i skåne

Det känns ju lite typiskt att när man väl skaffar en valp som dessutom är utav en liten o frusen ras så är det snökaos i skåne. Jag har aldrig sett så mycket snö i mitt liv, jag vill aldrig mer se så mycket snö i mitt liv. Det finns en anledning till att jag bor i skåne & till att jag inte åker på skidsemester. & nu när det är så pass mycket snö, vind & eländigt skit kan jag inte ens välja att stanna inne. Även om Kristall är i princip rumsren nu så måste hon ju ändå ut hur ofta som helst. Tur är det väl att hon inte heller gillar kylan trots allt, så det blir inte så långa promenader, förrutom då det är planerat att vi ska gå långt. Men då får hon ha både tjocktröja & jacka på sig :)
Kristall har även lärt sig att man ska springa omkring stolt med en pinne i munnen alternativt tugga sönder dem utav sin vän Ronja som är en dobberman / border collie.

Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Nominera din favorit Inspirations Blogg!

Joo men sailor är en helt annan sak!:) Det är snyggt och då är det inte en underklädersbustier utan det är ett klädesplag som har på sig!:) Men det hon har på sig är en bustier för underkläder.

2010-02-05 @ 09:26:39
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback