12 veckors vaccinet

Yessir, idag var Kristall och fick sig en spruta. Stackaren tyckte inte alls om det, och jag var inte speciellt lugnande för henne heller. försökte att inte visa henne hur mycket jag flippa ut över sjukhus miljön och sprutan men det gick inte hon blev nervös ändå. Så sambon fick hålla henne medans vetrinären tryckte in sprutan i henne.
Jag stod o kolla på en tavla & nynnade under tiden.
Sen kom Kristall upp i famnen på mig och ville ha tröst. Sedan dess har hon sovit i princip hela tiden, inte konstigt. Hon fick ju gå upp tidigt idag också eftersom jag & sambon skulle iväg & bada så hon fick vara hemma hos min mamma som bor på samma gata som badanläggningen ligger på under tiden. Det gick alldeles utmärkt kristall älskar ju barn & mina två småsyskon är favoriterna. Så hon har busat runt hela dagen.
Hon följde även med och hämtade lillasyster på dagis, snacka om att barnen blev galna. alla skulle klappa henne & hålla henne konstant. Tack gud att hon älskar barn annars hade hon blivit livrädd ! Inte konstigt att snäckan ligger o sover här brevid mig nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback