Update

 

Nu uppdaterade jag inte igår så nu har jag hur mycket som helst att berätta igen, vet knappt vart jag ska börja..
Igår morse lämnade iaf Peter mig hos min pojkvän Kenzo vid 10 på morgonen, så jag var där och lekte till halv 4 ungefär. Det var superskoj! Men Kenzo är lite knäpp, det är tydligen tikar som löper i området.. Och under de perioderna blir han tossig, han får ett ansiktsuttryck som ser ut ungefär såhär:

Hrm, jag hade så mycket jag skulle berätta men nu har jag glömt bort det mesta. Dagarna flyter ju ihop...
Idag har jag iaf varit hos min  nya hundvakt på davidshall tillsammans med hennes 2 phalenetikar. Det gick jättebra & jag hade jättekul. Jag somnade tillomed en timme så jag känner mig verkligen bekväm där!

Vi var precis ute i parken och träffade kenzo, happy & Lola så nu är jag ganska trött..
ska nog ta en powernap!

 



Kommentarer
Postat av: dirdib

Jag har funderat på puppias sele till min tax köpte en via tradera men den visade sig vara för liten.. jag saknar ställe där man kan komma med sin hund och testa

2010-08-20 @ 08:00:03
URL: http://dirdib.blogspot.com/
Postat av: Sabina

Fin bild på din vovve.

2010-08-20 @ 12:02:42
URL: http://Binalakritz.blogspot.com
Postat av: marie

Ha, ha det var "nästan" likt mig (kenzo speaking:)

men jag vet ju inte riktigt vad som händer med mig och "alla de där dofterna som finns överallt"! Men Kristall det är ju dig, jag älskar<3, det blir nog bättre när jag blir äldre. puss puss din egen kenzo<3

2010-08-27 @ 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback