Jag är tillbaka !

Hej, det är jag Kristall !
Jag vet att det var längesen jag eller matte skrev men vi har varit sååå upptagna. Ni anar inte hur mycket jag har att berätta. Tänkte köra en kort summering av vad som har hänt.
* Jag har blivit stor, hela 2,7 kg !
* Jag har växt ur alla mina kläder så nu måste vi köpa nya!
* Den arga chihuahuan Nicky har börjat acceptera mig & blogga (det är därför mamma tvingat mig till att börja blogga igen)
* Vi har antagligen fått en ny lägenhet, så snart flyttar vi till ett nytt område med stora parker & mindre antal kamphundar.
* Jag har skaffat en massa nya kompisar.
* Min bästa stora kompis pyreneern Othello har blivit biten av en kamphund i benet, det är synd om honom!
* Jag, matte & husse lyckades fånga in en pitbull som var på rymmen, den tyckte inte om mig.
* Jag har haft mitt första löp, hanarna i området blev som tokiga...
Men den allra största och viktigaste nyheten är att jag har skaffat en pojkvän! Han är en månad äldre än mig och heter v KENZO v han är en blandning mellan shihtzu och powderpuff.
Så här ser han ut:


Nu ska jag be mamma byta färger på bloggen, jag är faktiskt inte bebislängre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback