Vilken chock



Bilden ovan togs igår när jag var och valde ut kristall, ser ni mamma papillon ?

Efter en natt med lite för lite sömn då jag vaknade hela tiden för att jag ville prata med sambon om kristall (stackaren som skulle upp och jobba klockan 9 uppskattadeinte detta så mycket) så satte jag iaf igång datorn imorse. Jag fick en chock när jag såg att jag redan hade fått 2 kommentarer på bloggen jag som inte ens hade gett ut adressen till någon !
Men det är absolut alltid kul med besökare och kommentarer, det uppskattas !
Nu har jag ägnat ett bra tag åt att registrera mig på olika topplistor och även på bloglovin så vill ni följa mig och kristall där så tycker jag absolut att ni ska göra det !
Nu ska jag fortsätta klura ut vad man kan skriva i bloggen fram tills man får hem den lilla bebisflickan :)


/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback