Träffa Kristall för första gången



Nu är jag hemma igen. Efter en bilfärd på ca 15 minuter kom vi äntligen fram till stället där Kristall bor nu. När dörren öppnades kom det en glad liten papillon mamma och hälsade på oss. Himla go var hon, hon följde med oss in till valparna också. Valparna låg och sov i en klunga på varandra men de vaknade snabbt när vi kom dit.

De sov och åt ju mest, såsom valpar och bebisar gör. Men ibland pep de till lite och sprang en liten runda. Kristall var det sötaste jag har sett i mitt liv. Pytteliten med helt runda små ögon. Det var ingen fråga om saken, henne måste jag ju ha.

Så nu är tingpenningen betalad och den 9e januari får jag min julklapp. Antagligen hinner jag och sambon min hinna flytta till en liten men dock större lägenhet innan dess.

Har 2 bilder till på henne från idag men de sparar jag till ett senare inlägg.
Och om 2-3 veckor bär det av till Arlöv igen för att hälsa på kristall igen, då kommer hon vara lite livligare så det ska bli kul :)


Kommentarer
Postat av: Anneli + vavvorna

Vad spännande att få hem en liten valp snart. Vilken liten sötnos.

2009-12-06 @ 21:36:51
URL: http://chitassar.blogg.se/
Postat av: olatidman

fan va fin liten rackare du har

2009-12-07 @ 01:22:48
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Hehe jaa!:) Vad roligt, minns hur jag såg framemot att träffa de!:) Valpperioden är det bästa!:)

Om du är sugen på lite tips och så finns mina hundars blogg: www.gizmo-leeloo.se

2009-12-07 @ 12:19:30
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback