nästa träff

Var ett tag sen jag skrev här nu blir lite glest med uppdateringar innan prinsessan kommit. Jag har var iväg igår o jobbade på ett event tillsammans med ullareds mattiaz mfl ska inte skriva mer om det då bloggen inte handlar om mig men det jag skulle komma fram till var att en utav tjejerna som var där o jobba hade druckit en del o hon hade sin valp med sig o jag smalt ju direkt när jag såg den lilla killen 11 veckor gammal 75% chihuahua 25% papillon så det vart nästan som kristal dock var detta en mix med en korthårig chihuahua.
då det var tal om efterfest och jag inte riktigt kände för det, typ 5 på morgonen ? så blev det att voffsingen sov inne hos mig istället.
vilken söt liten krabat, sov precis uppe på min arm vid ansiktet o snarkade världens sötaste snarkningar. moderskänslorna satte igång o nu vill jag hämta kristall på en gång ;)
På måndag åker jag iaf för att träffa kristall och sen måste jag ju inhandla ett litet halsband till henne med. så på måndag blir det en massa nya bilder på henne och n idagarna kommer jag lägga upp lite bilder på hennes julklappar :)
hoppas ni har haft en underbar jul !
/ F

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har haft en bra jul, hoppas du har haft det med. God jul!

2009-12-26 @ 23:44:42
URL: http://chitay.blogg.se/
Postat av: SannaNilsson.

Frågestund i bloggen, ställ gärna en fråga eller två! :)

Kram

2009-12-27 @ 17:43:32
URL: http://sannasnilsson.blogg.se/
Postat av: Annso

Hoppas det går fint med valpförberedelserna!!

2009-12-29 @ 17:51:45
URL: http://annsoputtes.bloggsida.se/
Postat av: linaa

SV: Hejsan och grattis till lillan när ska du hämta hem henne?

ja du det beror ju lite på hur pälsen blir svårt o säga... du får helt enkelt vänta och se. Men blir det papilon päls lär du behöva borsta henne i alf mer än vad man behöver med en chi päls. en längre päls tovar sig så man kan behöva hålla efter... gör det till en mysgrej på kvällarna och borsta lite då o då:) myspys:D

2010-01-02 @ 20:19:41
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback