Första inlägget



Efter att ha fått ett utbrott över denna tekniska värld då internet stängdes ner precis när jag hade skrivit färdigt ett långt blogginlägg försöker jag nu mig på det igen. Denna gången skriver jag dock i Word så att jag inte riskerar att komma i samma knipa igen.

Så nu har man alltså börjat blogga igen, det var ett tag sen. Visst har jag haft bloggabstinens men det har ändå varit skönt med en liten paus.

Denna bloggen blir dock inte som de tidigare som handlade om mitt glamourösa liv, dock kommer ni säkert skymta det i kulisserna.

Nej, denna bloggen. Den kommer handla om en liten prinsessa - Prinsessan Kristall.
Nu när jag skriver detta vet jag inte så mycket om kristall mer än att hon är ca 3½ vecka gammal, bor i burlöv och att hennes mamma är en papillon på 4 kg och pappan är en chihuahua på 2 kg. Jag vet inte heller riktigt hur hon ser ut, jag har bara sett en bild på henne men det är svårt att se hur hon kommer att se ut. Dock har jag fått se bilder på hennes helbror som har samma täckning som henne så jag har ju iaf ett litet hum om hur hon kommer se ut.

Bilder på hennes bror kommer jag att visa senare, men ovan kan ni se bilden på kristall.

Kristall är svaret på många års tjatande efter en valp. Nu är jag snart inne på mitt andra år som sambo så nu har pojkvän och föräldrar kommit fram till att jag nog är mogen nog att få en vovve. Så i julklapp i år får jag den bästa julklappen någonsin en varm och lurvig valp. Det blir ju en lite försenad julklapp då hon inte är leveransklar förräns vecka 1 men det kan jag leva med.

Om 3 timmar kommer jag att vara i burlöv, om 3 timmar kommer jag att träffa Kristall för första gången.
/F


Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Åh välkomna in i den underbara hundägar världen!:) Vi har 2 vovvar, Gizmo (Chihuahua,Papillon,Yorkshireterrier & Toypudel) samt Leeloo (Chihuahua & Papillon) så ni har valt en uuuunderbar blandning kan jag lova. Mycket kärlek, bus, gos och lek!:)

2009-12-07 @ 10:10:59
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: jeanette rhodin

hej gumman, hon är jättesöt,hon har samma färger som min lillaflicka ju... lycka till kramizzz

2009-12-15 @ 10:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback