Missförstånd

Vi har fortfarande lite svårt att förstå varandra då & då, jag och Kristall asså. Hon pep & gnällde jättemycket efter att vi precis varit ute innan, så eftersom att hon inte hade gjort något när vi var ute tänkte jag att hon kanske behövde gå ut igen.
Väl ute fortsatte hon gnälla men jag antog att det var för att hon provade kopplet för första gången (det gick sådär vi ska göra ett nytt försök på nästa runda) så vi gick runt ett tag men hon gjorde ingenting då heller så vi gick hem igen. 

Hon pep fortfarande och jag förstod ingenting, sen la vi oss i sängen och skulle kolla på film. Då somnade hon direkt & hon har sovit sen dess. Hon har sovit ca 2 ½ timme så hon gnällde helt enkelt för att hon var trött och jag fattade ingenting utan drog bara ut stackaren på en runda till. Det är inte lätt att tolka signalerna alltid.
/ F

Kommentarer
Postat av: Claudia

åh så söt! =)

2010-01-11 @ 21:43:35
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Iza

Måste bara säga att det var en ruskigt söt vovve du har! :)

Roligt hur det kan bli missförstånd, hahah även om det känns lite förvirrande för stunden lär det vara roligt i efterhand när man tänker på hur man försökte förstå signalerna.. Hahah :)



Har också en vovve, dock en lite större.. En rottis, hon stod i hallen och gnällde att jag tänket att hon kanske ville gå ut, men när vi var ute tittade hon så bekrymat på mig hela tiden och jag förstod inte alls?! Sen när vi kom in igen fortsatte jag med maten jag hållt på med innan, och när jag hade ätit så fick hon smaka, och sedan dess slutade hon titta på mig så konstigt, haha hm..



Visserligen ska dom inte få sin vilja igenom hur som helst beroendes på vad det är, men det är inte lätt o veta jämt.. :)

2010-01-13 @ 12:05:39
URL: http://ensidafullmedskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback