min stackars älskling !

 

Min prinsessa är sjuk, min stackars älskling. hon sover hela tiden, äter knappt & spyr upp det. Hon är dessutom stenhård i magen & har inte bajsat sedan igår, nosen är torr o varm i omgångar, tassarna är jättevarma & ögonen som i vanliga fall alltid rinner har vit goja runt sig.

Nu har hon iaf fått i sig lite paraffinolja för magen o lite risavkok samt kokt fisk så jag hoppas att hon ska få behålla det. Vi har dessutom lagt i lite druvsocker i hennes vatten (tack för tipset arnella) så att hon får i sig energi.

Nu ska vi strax ta tempen o hoppas att hon inte har feber. Vill att hon ska må bra igen, är orolig som världens största hönsmamma ! Djursjukhuset säger ju bara att vi ska avvakta, så det är väl det vi får göra helt enkelt.

Promenaderna idag är inte många, inte heller långa. Men en liten ny kompis träffade hon iaf på idag =)
en cotton de tulear =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Din msn :)? blir lättare där :)

2010-01-30 @ 20:14:07
URL: http://vanessahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback