Längtan

Skulle ju ha hälsat på lilla Kristallen i måndags men det blev inställt då hon som har hundarna nu blev sjuk, samt att jag blev sjuk och behövde jobba för slitz på arena. Så nu blir det inte fler träffar innan jag ska hämta henne, vilket får mig att längta ännu mer. Fick ett mejl från uppfödaren nu iaf där hon delvis skrev såhär: Jag kan säga som så att hon har rest sina små öron o är en ganska tuff liten dam. I allafall mot sina syskon ;)

På fredag ska vi hämta henne, det är inte ens en vecka kvar. Nästan alla förberedelser är gjorda resten ska göras imorgon.
Ska köpa ett litet valphalsband till henne och mat samt att jag ska pyssla, fast pysslandet är nog mest för min egen skull egentligen :p haha.
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback