Kristalls bloggdebut !

Hejsan alla människor och vovvar ! 
Det är jag som är kristall, som denna bloggen handlar om.  Och därför är det ju inte mer än rätt att jag ska göra ett inlägg här. Så jag tänkte bara förklara lite för er vem jag är och vart jag kommer ifrån.
Om man tar det från allra första början så var det såhär att min mamma Binky som är en papillontik på 4 kilo, fick en planerad kull med en långhårig chihuahua på 2 kilo. Valparna blev jättefina o tydligen tyckte mamma o pappa om varandra så mycket så att det blev en kull till, en oplanerad sådan. 
Och den kullen - Den kommer jag ifrån !


Jag föddes i Arlöv, skåne klockan 15.20 den 14e novemer år 2009. Men det var inte bara jag som hoppade ut ur mammas mage då utan det var mina 4 syskon också, 3 brödrar & 1 syster. (Det är jag som är i mitten på bilden, ni ser väl kristallen på ryggen?) Men jag var faktiskt 2a ut så man ska inte tro att pojkarna är snabbast alltid.
För ungefär 5 veckor sedan kom det 3 personer hem till oss. 1 blondin, en flintskallig kille och en gamling. Jag förstod inte riktigt vad dem gjorde där jag tyckte mest att det var jobbigt att dem lyfte upp mig o tittade på mig, jag var ju faktiskt höjdrädd !
För 3 dagar sedan kom de tillbaka igen, fast de hade bytat ut gamlingen mot en annan gamling. Denna gången var det lite roligare att dem kom, de fikade o jag busade med mina syskon :) Efter ett tag tog de på sig kläderna och den ljushåriga tjejen tog mig i famnen och gick ut o satte sig i en bil med mig. Vi åkte länge i den bilen, hela vägen till malmö !
Nu är jag minsann sömning igen o ska ta mig en tupplur, återkommer med ett inlägg om min tid hos P & F !
/ Kristall


Kommentarer
Postat av: Lea

Det var inte illa för att vara första gången, Kristall :o) Duktig du är!



Sv: Hihi, känner igen mig :o) Fasta rutiner brukar komma ganska snabbt, så vi får hoppas på att du inte behöver gå runt och känna dig som en fågelskrämma allt för länge :o)



Leo firade ett halvår nu den 2a januari, så han börjar bli en stor pojke! :o) Dock ännu inte könsmogen, tack o lov. Vill ha min lilla bäbis ett litet tag till, hehe.



Kram på er!

2010-01-10 @ 17:49:36
URL: http://leos.nu
Postat av: Annso

Du är verkligen jättesöt Kristall!;) Och du får med beröm godkänt i bloggdebuten;)

2010-01-11 @ 09:35:22
URL: http://annsoputtes.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback