Kristall & Tyson

Nu är vi hemma igen efter ett par timmars lek hemma hos Matilda. Jag var ju lite orolig för att Kristall skulle bli en mes men det verkar inte så trots allt ! Hon och Tyson gick jättebra ihop och Kristall sa tillomed ifrån några gånger. Stackars Tyson var trött men han fick inte vila, det var full rulle hela tiden !
Jag hann knappt ta några bilder eftersom att min kamera dog nästan direkt och det var inte lätt att fånga dem tillsammans på en bild ! & de bilder jag tog blev i skitdålig kvalite utav någon anledning :S Så jag lånar en bild från Matilda för att visa upp Tyson :)
Tyson är ungefär lika gammal som Kristall, han är en liten blandning mellan papillon, lhasa apso, dvärgschnauzer & schiperke ! Sjukt söt liten hårboll ! Hemma hos Matilda bor det en katt också, som Kristall tyckte det var jättekul att leka med. Katten uppskattade nog inte det lika mycket- speciellt inte när både Tyson & Kristall var efter henne ! Så nu vet vi att hon inte är rädd för katter heller :p
Skulle ha filmat när dem lekte så ni fått se, men vi får ta det nästa gång ! Redan på fredag kommer Tyson hit & leker med Kristall Matilda ska nämligen på ultraljud ! Hon ska ju snart få en bebis också :D

/ F

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan Gumman :) aw dom bilderna blev söta, men du får ta fler på fredag. Känns så skönt att du kunde passa han, så jag slipper oroa mig medans vi ska se lillan :) Tänkte jag kommer förbi sen, så tar jag med bilder också och visar :) Ses på fredag , kram kram!

2010-01-13 @ 18:38:46
URL: http://tvablirtretvatusentio.blogg.se/
Postat av: Gizmo ♥ Leeloo by Alisa Gonzalez

Naaaw vilka sötnosar!:D

2010-01-13 @ 22:00:00
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Annso

Gullisarna! Vad kul med en liten lekkamrat! Haha, mina föräldrars katt gillar inte Putte särskilt mycket;) Hon tycker nog att han är lite jobbig!

2010-01-14 @ 12:21:38
URL: http://annsoputtes.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback