Kristall bloggar igen !

Hej igen allihopa, nu gör jag ett nytt försök med bloggandet !^

Mest för att jag upptäckte att F glömt skriva en del viktiga saker i bloggen såsom att i förrgår så kom Fs lillebror hit, han var jättesnäll. Jag försökte stjäla en feferoni från honom, men F tyckte inte det var en bra idé. Synd bara att han inte ville leka så mkt med mig, han satt mest o fixade med den nya datorn...
& vet ni vad som hände igår ? Då kom Fs lillasyster & hennes pappa på besök. Hennes lillasyster var kul tyckte jag, änligen någon i min egen ålder ! Jag blev jätteglad o hoppa & pussa på hennemen då blev hon lite rädd. Vilket F tyckte var konstigt för att hon var inte rädd för de andra hundarna F hade haft på senaste tiden (En husky & en hybrid) Men vi lekte lite grann iaf & sen när hon skulle åka hem så pussade hon mig på munnen !

Nu ska jag leka vidare !
/ Kristall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback